29 July 2013

What I've bought lately #2 and updates


 Hello! This week was very hot and I couldn't really do anything without sweating like a pig. I mostly made plans about my upcoming trip and took long walks in the park. I bought a few things to take with me to Greece and I decided to make a little haul. I bought: 

L'Oréal Paris le teint Accord Parfait in shade rose beige - it has SPF 17
Astor Eye Artist Waterproof & Long lasting Eyeliner in black - this is my third bottle, it really stays on and gas a slight glossy finish
Bourjois ombre à paupières eyeshadow in shade 10
Maybelline The Falsies Volum'Express waterproof mascara
I searched all over town for a sunscreen I had my eyes on, but I didn't find it anywhere and got mad and bought Nivea sun protect & bronze in 20 medium instead. I also bought a Gerovital tanning oil with SPF 10. I had to buy a new bottle of Balea Trend It Up dry shampoo to take with me to Greece, I can't live without it now.

 Bună! Săptămana aceasta a fost foarte călduroasă și nu prea am putut face multe fără să transpir groaznic. Mi-am făcut planuri pentru excursia următoare și m-am plimbat prin parc să mă răcoresc. Am cumpărat câteva lucruri pentru a le lua în Grecia cu mine:

 Fond de ten L'Oréal Paris le teint Accord Parfait, nuanța rose beige cu fps 17 (50 lei din Kendra), Astor Eye Artist Waterproof & Long lasting Eyeliner (a fost 38 lei în Douglas- foarte bun, rezistent, este a 3-a soară când îl cumpăr), Bourjois ombre à paupières eyeshadow nuanța 10 (23 lei din Douglas), rimel Maybelline The Falsies Volum'Express varianta waterproof (36 lei din Kendra).
 Am umblat din farmacie în farmacie pentru a găsi o cremă protectoare pe care mi-o doream, dar nu am gasit-o, așa că am cumpărat Nivea sun protect&bronze (22 lei din Carrefour) și un ulei de plajă de la Gerovital cu fps 10 (21 lei din Carrefour). Am mai cumpărat din Dm un șampon uscat Balea Trend It Up (12 lei).

 Besides going shopping, this week I took walks in the park with my parents and then with my boyfriend's mother, admiring the swans and ducks, laughing at the strange noises the peacocks were making and cooling off in the shade.

 În rest, m-am plimbat prin parc cu părinții mei care au venit în vizită și cu mama prietenului meu. Am admirat lebedele și rățuștele simpatice care se bălăceau în voie, am stat la umbră și am râs de păunii care scoteau tot felul de sunete haioase. 
 This week I drank a lot of latte macchiato, my favorite coffee based drink.

 Am băut aproape în fiecare zi latte macchiato, bautura mea preferata pe baza de cafea. Eu nu prea beau cafea, dar un latte macchiato cu cantitatea potrivită de zahar îmi place la nebunie.

 Lately I've been hooked on a new tv drama series called The White Queen, a show about love, war and magic. I love all historic shows, I'm fascinated about how different other eras were. Also, I miss The Borgias, one of my favorite shows and I had to find something to replace it with.
 Another obsession lately was True Blood, a very sexy vampire show that has me hooked. It's not for everyone's taste, but I like it.

 În ultima vreme am fost înnebunită după The White Queen, un nou serial istoric despre dragoste, război și magie. Mi-a plăcut la nebunie The Borgias, am fost tare supărată când a fost anulat și tot am căutat un serial pentru a-l înlocui. The White Queen este complet diferit, însă îmi place mult. 
 Am descoperit True Blood acum 2 sezoane și nu m-am putut opri din uitat. Sezonul acesta mă ține cu sufletul la gură de fiecare dată și hei, e cu vampiri sexy, așa că nu mă puteți învinovăți.

 How was your week? What tv shows do you love right now?
 Cum a fost săptămâna voastră? Ce seriale îmi puteți recomanda?

Kisses

No comments:

Post a Comment